Paczający^^

środa, 18 kwietnia 2012

wyskrobane

Cześć!
Dzisiaj w szkole się źle czułam i wróciłam do domu. Naszła mnie ochota na pogadanie z Wami :D Więc dzisiaj będzie TAG, który zrobiła Marta (www.frazesy.blogspot.com), a z racji tego iż piszemy sobie czasam, to zapytałam się czy mogę też go zrobić i... zgodziła się :D Więc oto on:

O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
W sumie nie mam takiej ulubionej, ale lubię wieczorem, bo rano nie mogę czytać, gdyż łzawią mi oczy :(

Gdzie czytasz?
Najlepiej w pomieszczeniu dźwiękoszczelnym :D Nie potrafię skupić się na czytaniu, gdy coś, lub ktoś hałasuje i tym samym mi przeszkadza :D Ale jeśli na dworze jest ciepło i cicho, to rozsiadam się na krzesełku, albo kładę na kocyku na trawce i czytam, i czytam, i czytam, tyle ile mi czas na to pozwoli :D

W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Hmmm... lubię czytać na brzuchu, lub na boku, bo jak leże na plecach to jest mi niewygodnie :)

Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Lubię przygodowe, książki akcji hmm...., o wampirach i nastolatkach oczywiście też :)

Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś?
Dostałam całą serię "Pamiętniki wampirów" L. J. Smith od kuzynki na urodziny, a kupiłam "Zaćmienie" Stephenie Meyer :D

Co ostatnio czytałaś?
Zaćmienie Stephenie Meyer

Co czytasz obecnie?
Lekturę "Sposób na Alcybiadesa" Edmunda Niziurskiego

Używasz zakładek, czy zaginasz ośle rogi?
Używam zakładek :D

E-book, czy Audiobook?
E-book`a nigdy nie używałam, ale miałam mieć Iphone`a i tam jest funkcja ściągania książek, a moim zdaniem to fajna sprawa. Audiobook`i lubiłam, gdy byłam mała. Relasumując nic :D

Jaka jest twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie, gdyż można powiedzieć, że moje dzieciństwo jest w toku :) Ale jeśli chodzi o 6-8 lat, to chyba... "Dzieci z Bullerbyn" Astrid Lindgern :) Bardzo fajna książka!


Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Cholera nie wiem! Cenię??? Chyba nie czytam tak mądrych i poważnych książek, żeby postać literacką cenić, ale jak chodzi o lubienie to... Wioletkę z "Serii Niefortunnych Zdarzeń", Nelę z książki "M jak dżeM" i lubię tylko się nie śmiejcie Jacoba ze "Zmierzchu".
Uzasadnienie:
Wioletka, jest bardzo mądrą, szybką, zwinną i oczywiście pomysłową dziewczyną, i to cenie w niej najbardziej, co tu więcej  napisać... TO TYLE
Nela, jest to kompletnie zagubiona w świecie dziewczyna z kompleksami i koleżankami, które jej nie lubią itp. w reszcie sobie z tym radzi i tyle... po prostu fajna jest !
Jacob, niektórzy wolą Edwarda ja wolę Jacoba. Bardzo mi się podoba, jest zwinny, opiekuńczy i przystojny, i ogólnie taki jaki powinien być, po prostu lubię go i można powiedzieć cenię :D

Tyle! odezwę się może jeszcze potem, a może nie na razie muszę skupić się na lekcji pianina, pa!!!

4 komentarze:

Paulina z simplistic.pl pisze...

Wow, naprawdę chciało Ci się pisać. ^ ^

Obserwujemy? :>

xoxo

Paulina z simplistic.pl pisze...

Heh, tamten blogu już nie funkcjonuje, ten: http://itspaulinab.blogspot.com jest teraz aktualny. :)
Skąd się dowiedziałam o Twoim blogu? Dałaś komentarz u kogoś i przez to weszłam do Ciebie. :)

xoxo

Zuza pisze...

Też czytam sposób na alcybiadesa ^^

Ankyls pisze...

:)