Paczający^^

niedziela, 15 kwietnia 2012

spotkanie z Olką i Majką

Cześć!
Tak się cieszę, weekend był po prostu genialny, a było tak: W sobotę Olka przyjechała do mnie o 13.00, żeby zostawić torbę, bo u mnie spała. O 13.30 pojechałyśmy po Majkę, a potem 113 obrałyśmy kierunek PĘTLA, a następnie 2 podjechałyśmy pod Renomę, przez całą drogę byłyśmy mega podjarane, ze jedziemy na zakupy, podobno Maja wstała już o 4.00 rano (wariatka) . Najpierw poszłyśmy do Rossmann`a, potem kupiłyśmy
7 Up`y i pochłonęłyśmy paczkę nachosów.Potem chodziłyśmy jeszcze po różnych sklepach, i nagle weszłyśmy do New Look`a, gdy zobaczyłyśmy milion par kolorowych balerin, trampek i szpilek, nic nam do szczęścia potrzebne więcej nie było (fotorelacja na dole), nawet ekspedientka się z Nas śmiała. :) Potem poszłyśmy doi Empiku gdzie przez Boże 1,5 godziny oglądałyśmy wszystko i książki i płyty i zeszyty i gazety i magnesy i kubki i wszystko co popadnie, nawet spotkałam mojego wybranka (który z resztą nie zwrócił na mnie uwagi, ale kij mu w jego piękne oko :D), a potem poszłyśmy na lody do Borówki :) Na końcu wróciłyśmy zmęczone do domu, Olka do mnie, a Maja do siebie. Haul będzie pod koniec miesiąca wraz z recenzjami produktów i innymi produktami :D Więc w domu zżarłyśmy z Olą pizzę zrobioną przez moją mamę, a potem szybko na spacer i do sklepu żeby spalić zbędne kalorie. Następnie obejrzałyśmy X - FACTOR, i jak to nazwałyśmy zrobiłyśmy nasze "Małe SPA". Było super :D Gadałyśmy do 24.00 i znużył Nas sen. Rano zjadłyśmy naleśniczki, które same zrobiłyśmy i specjalnie później poszłyśmy do kościoła i tak zakończyło się nasz spotkanie, a teraz jednoczesnie piszę dla Was, zażeram lody śmietankowe i odrabiam lekcje. No to tyle mnie na dziś, w następnych dniach spodziewajcie się postów:
- o ciekawych hotelach
- mój pierwszy raz... czyli projekt denko
- kwietniowy haul
- i co tam jeszcze wymyślę, to wstawię, może jakiś przepis :D
A teraz fotorelacja z New Look`a i spadam:


od lewej: Majka, Ja, Olka

Spadam!

PS: Jak myślicie mam szanse na nawiązanie współpracy z firmą "Under 20"?

7 komentarzy:

oatmeal lover pisze...

A ten żul co Ci wiercił boczki...?

ALISZ pisze...

Te zielone spodnie co ty masz sa boskie !

rosaelle pisze...

Według mnie masz zdecydowanie za mało obserwatorów/liczny wyświetleń stron. Nikt nie będzie chciał współpracować, tylko po to, aby komuś dać kosmetyki za free, a samemu nic z tego nie mieć. Ale to tylko moja opinia :)

Natajka pisze...

moje wyroby można zamawiać bezpośrednio u mnie mailowo;) a ceny znajdziesz na moim blogu w tytułach notek po myślniku;)

http://natajka89.blogspot.com/

rosaelle pisze...

Jeżeli dobijesz do 100 obserwatorów, z całkiem niezłą liczbą wyświetleń stron to zdecydowanie możesz spróbować. Nie gwarantuję, że się zgodzą, ale co Ci szkodzi spróbować :)

tru ♥ pisze...

zegarek taki jak ma Natajka u mnie ;)

oatmeal lover pisze...

Hahaha! Nic Wam nie zrobiłam. Nie olałam szkoły, mama pozwoliła mi nie iść, na zakupach byłam wczoraj i nic od rosaelle nie odgapiłam. Nie oskarżaj mnie, a jak już musisz to powiedz mi dlaczego. Idźcie sobie do pani... Nie obchodzi mnie SŻD, które i tak już nie ma spotkań. Wywalcie mnie, mnie to nie obchodzi...