Paczający^^

czwartek, 12 kwietnia 2012

nie mam pomysłu na tytuł

Hej!
Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale nie miałam czasu, a jak miałam to czytałam opinie kosmetyków, które muszę sobie sprawić :D Dawno nie było pogadanki o mnie. Więc w sumie nic ciekawego się nie zdarzyło, ale opowiem Wam mój zaskakujący życiorys z ostatnich kilku dni, albo nawet tygodni. Pogodziłam się z przyjaciółką, z którą pokłóciłam się podczas jej choroby, ale najwyraźniej po prostu trochę musiałyśmy od siebie odpocząć, ale już jest dobrze :D Mam coraz lepsze kontakty z moimi koleżankami, tzn. nie, że wcześniej były beznadziejne, ale teraz więcej ze sobą rozmawiamy i dowiadujemy się o sobie ciągle to nowych rzeczy, czasem bardzo zaskakujących :) Dzisiaj byliśmy na wycieczce w Multicentrum, czy coś takiego. Była bardzo ciekawa prezentacja o Leonardo Da Vinci`m :) Ogólnie ostatnio jestem bardzo pozytywna, ale też melancholijna, nie wiem czy te dwie cechy można złączyć, ale ja zawsze jestem dziwna :) Zrobiłam dzisiaj naleśniki z Nutellą na obiad :) Wiecie teraz marzę o aromatycznej kąpieli w mojej esencji z magnolii i zwykłej, albo miętowej herbatce. Jestem taka zmęczona i śpiąca. Pod koniec miesiąca zrobię duży haul, bo zamówiłam sporo rzeczy z katalogów i idę z Olką i Majką na zakupy w sobotę, i ogólnie ten weekend zapowiada się fajnie, bo oprócz zakupów albo Ola śpi u mnie, albo ja u niej. Ale przymulam, ale jeszcze coś napiszę, bo mi się chce, a jak nie chce się Wam czytać, to nie czytajcie :D O mamo nie mam siły. Ciągle tylko szkoła, żarcie, sprawdziany i w ogóle nudy! Ale w szkole dzisiaj było dziwnie, tyle się działo, no nieważne.
Spadam pa!
PS: Co wolicie Under 20 czy Nievea (do twarzy)?

1 komentarz:

Unknown pisze...

Under 20 jest moją miłością♥
http://heheszka55.blogspot.com/