Paczający^^

sobota, 7 kwietnia 2012

Tak... na szybko

Hej!
Jak zauważyłam chyba nie spodobał Wam się pomysł, abym wstawiała Wam opowiadania, więc nie będę tego robić. Już mam super pomysł na kolejny posta, ale to dopiero po świętach, dzisiaj wpadłam na kilka minut, aby złożyć Wam życzenia, więc tak.... Są to moje pierwsze, że tak napiszę święta Wielkiejnocy na bloggerze (w sumie to ogólnie pierwsze święta :D), życzę Wam wesołych, spokojnych, pogodnych świąt spędzonych z najbliższą rodziną. Życzę Wam, aby świąteczne, że tak powiem kalorie nie odbiły się w szczególny sposób na waszym (i moim:D) wyglądzie :D Życzę też hmmm... nie mam talentu do składania życzeń, ale życzę jeszcze, aby Wasze blogi miały jak najlepsze statystyki i ogólnie wszystkiego czego chcecie Wam życzę :D No to tyle, jeszcze kilka obrazków:


jaka piękna, choć mała rodzinka 


Ale jajca :)

Dzisiaj jeszcze szybciutki prysznic, i X-FACTOR :D
Dobranoc i miłej niedzieli i poniedziałku, chociaż może w poniedziałkowy wieczór wpadnę :D

1 komentarz:

Unknown pisze...

Elo, elo
Miałam duży problem z ogarnięciem jaka to Martyna mi napisała :P bardzo fajny ten blog i na pewno będę wpadać :) Ja również życzę ci wszystkiego dobrego i żebyś się strasznie objadła bo w końcu pójdzie w cycki :)
zapraszam do mmnnie:
http://heheszka55.blogspot.com/