Paczający^^

czwartek, 19 kwietnia 2012

listy

Hej!
Więc dzisiaj naszedł mnie pomysł na listy, ale to zaraz. Dzisiaj była u mnie Alka, przyjaciółka ze szkoły. Zżarłyśmy jajecznice, kisiel i pół słoika Nutelli :D Było super gadałyśmy i w ogóle :) Ale wracając do tego pomysłu, wymyśliłam, że jeśli ktoś z Was bardzo lubi mój blog i ma ochotę na lepsze poznanie mnie niech napisze mi na e-maila wiadomość, w której napisze coś o sobie i, czy czyta mojego bloga, a ja prześlę mu/jej mój adres pocztowy i wtedy będziemy mogli/mogły korespondować :) Heh... Ale w szkole dzisiaj było fajnie, no, ale nie ważne. W sobotę odrabiamy któregoś tam maja, ale na szczęście nie ma lekcji, to nie idę, mam nadzieję, że będzie mało zadane, bo w weekend chciałabym dla Was zrobić kwietniowy haul i może mój pierwszy raz z... projektem denko.

Ale to dopiero w sobotę, muszę kończyć, papa!

3 komentarze:

by.aless pisze...

ja tam zawsze w taką pogodę objadam się aż mnie zemdli. :PP

Magda.M :* pisze...

tak dobry pomysł, obserwuję i liczę na to samo:)

aknezz pisze...

Oj teraz mam ochotę na kisiel :P