Paczający^^

wtorek, 6 marca 2012

załamka nerwowa...

Cześć!
Piszę tylko dlatego, że mam jakieś załamanie nerwowe i nie mam się komu wyżalić. Kurde! Od 3 godzin non stop płaczę i na przemian się śmieję. Jakieś takie wahanie nastroju :D Z resztą trochę już tęsknię za blogiem, wchodzę czasami, ale to jednak nie jest tak, że chcę wrócić, może czasami będę coś pisać, ale to zobaczymy ;) W sumie to tyle, ale coś jeszcze napiszę, bo mam czas... W szkole jest genialnie. Odkąd mamy SŻD cały czas jest co robić. Niedługo mam urodziny :D 22 marca, ale dla koleżanek SŻD + Kaja XD mam 17 marca, i tak z dziewczynami planujemy i planujemy... Maja (www.maja-nie.blogspot.com) stwierdziła, że szykuję to jak jakieś "SWEET SIXTEEN" Może trochę przesadzam, ale bardzo się na to cieszę. Wiecie, co? Z dziewczynami nie wiemy jaki film obejrzeć, polecajcie w komentarzach, jakieś takie dla nastolatek.
To tyle mnie na dzisiaj.
Do przeczytania!

Brak komentarzy: