Paczający^^

sobota, 25 lutego 2012

zwolnienie...

Cześć!
Więc stwierdziłam,  że będę pisać co 2 lub 3 dni, dlatego, że nauka niestety bierze górę. Obserwując różne "harmonogramy" na np. 30 dni tematycznych na różnych blogach, stwierdziłam, że zrobię taki wzorując się na innych, ale wymyślę własne tematy.

1. Dzieciństwo
2. Przyjaciele
3. Za czym tęsknię
4. Moje rodzeństwo
5. Jakie jedzenie umiem gotować i ulubione potrawy
6. Wspomnienia z dzieciństwa (konkretne)
7. Rzeczy, sprawiające, że płaczę
8. Moje ulubione miejsce
9. 10 złotych zasad
10. Nauka, to coś czego nie da się opisać
11. Jakie blogi czytam i co o nich sądzę
12. Przyszłość, chcę żeby wyglądała tak...

Co myślicie o tych tematach, może jest jakiś temat, który chcielibyście żebym poruszyła w tym cyklu, od razu mówię, że gdy zacznę ten cyk, to nie każda notatka będzie z kolejnymi tematami, ale te tematy na pewno zrealizuję.

Tęsknię za latem, dlatego dzisiaj zdjęcie z zeszłego lata:



Dobranoc!

PS : Co do poprzedniego posta, jak ktoś upiecze te babeczki, to nich da mi znać jak wyszły :D

1 komentarz:

Marta pisze...

Już nie mogę się doczekać ;]