Paczający^^

sobota, 25 lutego 2012

muffiny

Hej!
Dzisiaj przychodzę (jeśli można tak powiedzieć) do Was z przepisem na przepyszne Muffiny. Zdjęcia robiłam sama dzisiaj, bo dzisiaj takowe babeczki upiekłam:

Muffiny


Przepis na Muffiny:
- czas ok.20 min 
- ilość porcji ok.12 (mi zawsze wychodzi 13)
- temperatura 200*C
Składniki:
- 2 szklanki mąki pszennej
- 2/3 szklanki cukru 
- 1 szklanka mleka
- 100 g masła do roztopienia
-  2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1 jajko
Sposób przygotowania:
1.Zmieszać wszystkie składniki (nie trzeba miksera, wystarczy łyżką, a jak masa będzie miała małe grudki, to nic nie szkodzi)
2. Wlać masę do foremek
3. Piec ok. 20 min na 200*C
4. Wyjąć babeczki z foremek i delektować się genialnym i bajecznym smakiem :D



Ja dodaję (jak widać) jeszcze czekoladę do środka i na zewnątrz, kupuję tabliczkę (łaciatą - Milka) i kroję, ale można też kupić gotowe pastylki czekoladowe.


Do jutra, alb o potem!

PS: A jak wy pieczecie babeczki? Proszę podzielcie się przepisami w komentarzach, bo ja bardzo lubię piec i gotować :D


2 komentarze:

Marta pisze...

Babeczki są fajne, ale ostatnio mam fazę na pięciominutowe ciasto z mikrofalówki ;D

oatmeal lover pisze...

Martyna i jej kartofle w śmietniku na wigilii klasowej.xD