Paczający^^

poniedziałek, 27 lutego 2012

today...

Cześć!
Więc dzisiaj nie mam ochoty robić nowego tematu, bo jestem zmęczona. Dzisiaj w szkole było super zostało założone SŻD, ale nie mogę napisać co to, sorry, taka nasza mała tajemnica :D Dzięki temu dzisiaj w szkole było super i w ogóle nie nudno, na każdej przerwie chichrałyśmy się nie miłosiernie. Jutro znowu jadę na zawody z mini siatkówki, dlatego, że nie wiem czy wspominałam, ale poprzednie wygrałyśmy i jutro jest pół finał, mało tego, jak jutro wygramy to pojedziemy na finał. Mam nadzieję, że tak się stanie, bo to dla nas i szkoły bardzo ważne, żebyśmy wygrały, ale życzcie nam powodzenia. Ogólnie, to przeglądałam dzisiaj zdjęcia z komputera, mam ich tyle, że Wow. Czekacie zaraz Wam jakieś fajne wstawię (aha i nie wiem, kto robił te zdjęcia, ale są ładne :D):


2 bałwanki na kuligu :D


Bałwanek 


Żółwik?

Do jutra!

5 komentarzy:

Klaudia pisze...

haha słodki ten Bałwanek ;p ;)

oatmeal lover pisze...

Bałwanek<33

Wiktoria pisze...

jaki słodki bałwanek <3

Marta pisze...

No to powodzenia życzę :)

Marta pisze...

To zależy, czy spotykam się z chłopakiem, czy nie.