Paczający^^

wtorek, 24 kwietnia 2012

school

Siemanko!
Dzisiaj, specjalnie dla Myszy... trochę mojego przynudzania :)
Dzisiejszy dzień w szkole minął sprawnie i w miarę miło. Jak zwykle na długiej przerwie posiadówka. Po szkole pobiegłam na j.angielski i wróciłam dopiero pól godziny temu ;) Dzisiaj mam jeszcze basen, ale dopiero o 19:45. Ale niestety muszę się dzisiaj jeszcze trochę pouczyć :( No, ale jakoś dam radę. Wiecie co bardzo lubię gotować, a wy, czy też to lubicie??? Ja bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo (pozwólcie, że dalej ominę ten fragment)!!! Już niedługo wolne ;) Zrobię Wam wtedy kwietniowy haul. No, ale wiecie co próbuję jak najbardziej przedłużyć tego posta i nie mam pojęcia o czym pisać, więc (przepraszam Mysza) kończę :)
A teraz jeszcze kilka zdjęć z sesji (21.04):






Pa, pa, lecę się uczyć :(


11 komentarzy:

Zwariowana Wariatka pisze...

Łaaadne

dwutlenek pisze...

też mam duzo nauki -_-
a zdjęcia świetne ^^

oatmeal lover pisze...

Łaaaadne zdjęcia

izabela pisze...

Dziękuję ci ze polecasz mój blog, jak mogę się odwdzięczyć?
Jeżeli tak bardzo podoba ci się mój blog, mam jeszcze dwa blogi, to link do jednego z nich:
http://mamochotena2zlote.blogspot.com/

rosaelle pisze...

To drugie zdjęcie bardzo ładne. :)

mysza pisze...

Ach dziękuję! :)
Na szczęście w naszej szkole basen obowiązuje tylko pierwsze klasy. Na szczęście, bo nasz kochany pan wuefista miał bardzo ciekawą metodę uczenia ludzi pływać. Stawał nad brzegiem basenu i krzyczał: ,,Wszystkie, przepłynąć dziesięć długości, marsz!". I żadne protesty nie działały, co z tego, ze nie umiesz pływać, masz przepłynąć i już. Skuteczność stuprocentowa.
Lubię gotować, ale jeszcze bardziej lubię jeść, dlatego wyglądam, jak wyglądam.
Same roślinki, one są chyba najbardziej fotogeniczne, bo nie uciekają.

Leniakx3 pisze...

Ładnie tutaj u Ciebie , podoba mi się . Zapraszam do mnie było by mi miło gdybyś skomentowała i poobserwowała mojego bloga .; ) muaachx3.blogspot.com

by.aless pisze...

wiosna, wiosna. <3

K.M pisze...

oj tam szkola to nie wszystko :)

zapraszam do mnie.

Wiktoria pisze...

drugie zdjęcia bardzo fajne :)

DariaTyborska pisze...

miłej nauki :)

ładne zdjęcia :)